| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Benyttet sjansen til litt sniktitting i akvariet mitt i det nye månelyset og fikk endelig se peppermynterekene mine slippe avkommet sitt ut i vannet. Hundrevis av ørsmå gjennomsiktige reker med hvite prikker som danset rundt i karet, til stor glede for to små klovner og diverse koraller i nattspisemodus
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ikke bare korallene som sover, hva i all verden gjør dette innlegget under Sykdommer, Skadedyr og Parasitter?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
De litt større "rekene" du ser er nok apmhipods.. Jeg har hundrevis av dem hos meg også
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Pøh, jeg ser nå vel forskjell på amfipoder og decapoder! Fnys!
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|