| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei. hva er det beste av tropic marine, kent marine, salifert, grotech?
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
holder en knapp på kent marine, eneste av de merkene som er kjent i alle land... spesiellt i u land grunnet vannrense systemer
får svar som man spørr |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er jo ett vanskelig spørsmål å svare på... men hvis du kan gi litt nærmere innformasjon om hvilke produkter du leter etter, så er det enklere å gi en anbefaling.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
ok. det er korall mat, sporstoff tilsetning, vitaminer til fisk å koraller.
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Når det gjelder sporstoffer så har jeg alltid fått gode resultater med Tropic Marine A- og K+
Phytoplankton til eller "for" til koraller så er det mye å velge mellom. I utgangs punktet så tror jeg de fleste produktene leverer mere en nok næring til at koraller generelt trives. Jeg bruker en type fra JBL som er rik på en del vitaminer (A,B,C,D,H og K Den heter JBL Korall Fluid. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
ok. Thanks! jeg har en sann JBL koral fluid.men er utgått på dato. Gjør det noe?
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|