| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg er selv i tvil. Og har igrunn funnet ut at jeg burde hatt ett mye større akvarium enn 720L, hvertfall etter jeg puttet steinen oppi. jeg vil egetnlig oppnå stor og luftig svømmeplass for fiskene, men samtidig gjømmesteder og mange små huler til alle de små krypene. en vanskelig kombinasjon uten ett kjempe akvarium. hvertfall for meg.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
Likte pilaren på det siste bildet. Ellers ser det ut til å være for mye stein etter min smak. Må huske på at du skal ha koraller oppi der også. Slik det e` no har du selvsagt masse plass til små avleggere, men etterhvert som disse blir større vil du slite litt med plassen. Husk at koraller også e` gjemmeplasser for fiskene.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Skal se om eg ikkje får tatt meg en tur snart. Må jo sjekke ut livsverket ditt.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Du kan ta ut noe av steinen som ligger med flatsidene mot hverandre, og heller stille noen på høykant med flate oppå der igjen = færre stein, men samme høyde og plenty hulrom for fishy friends.
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| aquascaping | leffa | D.I.Y Gjør det selv | 4 | 23rd January 2008 21:01 |
| Mitt 250 L kar i dag | svein | Akvarie 600L eller mindre | 3 | 7th December 2007 20:41 |
| aquascaping! | Andreas | Aquascaping | 2 | 20th August 2005 08:13 |
| Aquascaping | Frogfish | D.I.Y Gjør det selv | 0 | 12th March 2005 18:01 |