| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Jeg vil si akvariet mitt var fritt for glassroser i omtrent ett års tid. Dvs. det dukket opp en og annen, men de fikk jeg hold i sjakk med Joes Juice. Men etter at jeg måtte begynne med daglige foringer med frossenfor pga. noen sære banggaier, så har hele greiene eksplodert. Jues Juice fjerner dem i ett par uker, men så kommer de frem igjen. Tror ikke den klarer å faktisk drepe dem helt. Det siste nå er at de vokser rett på den ene av Monti. digitataene. De vandrer også rundt, har jeg sett. (sakte selvf. men plutselig står en på 1-2 cm på glasset f.eks.) I går fikk jeg låne en flaske med Aiptasia-X, så nå får jeg se om den fungerer bedre enn Joes. Antar jeg må gå til innkjøp av en armada av peppermyntereker, slik at jeg kan få noen kontroll på f..n.skapet.
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg er stadig opptimist og klamrer meg til håpet om at dette er noe helt annet..
Hvem vet kanskje det har dukket opp en helt ny art ? Vel vel jeg får ta den ut da.. i morgen. Den er jo så pen og forsiktig der den står. Kan det være noe annet ? En anemone type er det hvertfall. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Emner |
| pest |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Glassroser! | Planteplankton | Plager, Skadedyr & Parasitter | 3 | 31st October 2007 22:05 |
| glassroser | Nagel | Ny til Hobbyen | 28 | 24th December 2006 14:53 |
| Glassroser | svein | Plager, Skadedyr & Parasitter | 6 | 29th January 2006 23:43 |
| glassroser... :( | Andreas | Plager, Skadedyr & Parasitter | 45 | 22nd September 2005 21:44 |
| Glassroser | Reptilus | Plager, Skadedyr & Parasitter | 1 | 19th February 2004 19:04 |