| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#61 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvis det er de jeg tenker på så er de ikke farlige, det er en slags huleboer som aldri kommer ut. Jeg har lett etter navnet men finner det ikke. Men jeg leste om den en plass og fant ut at de er helt uskyldige. Jeg har selv flere slike og de har ganske lange fang armer.
kanskje noen andre vet hva de heter. |
|
|
|
|
|
#62 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har disse jeg også, men mest i sanda. Husker ikke hva de heter, men hvis du søker på "hitchhikers" ifm. saltvannsakvarium finner du nok navnet på dem (skal se at noen her inne har navn og link
CP Edit: der var Kari først ute ja! |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Member
|
Kan anbefale denne: Xtalreef
Ville kanskje tro det er "Spionid Worm" eller Hydroider ut i fra beskrivelsen din. Men se på linken over, så tipper jeg du finner ut av det
|
|
|
#64 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Member
|
Har/har hatt mye av disse selv. De har ikke gjort noen som helst skade her, selv om de har svaiet borti diverse koraller og fisk. Så ville ikke brydd meg noe om dem i det hele tatt. Tror kanskje det har blitt færre her etterhvert, men det er mulig bare jeg som ignorerer dem
Altså ikke noe å bekymre seg over.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|