| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har kommet meg vel gjennom oppstarts algene, men er plaget med ganske mye alge belegg på galsset, ikke på stenen.
Har bestilt meg en skikkelig alges skrape som sikkert kommer i dag. Har en misstanke om at karet står for nærmt stuevinduet. 2,5 meter ca men stuen min er ikke stor så det var eneste alternativet. Kommer ikke sol inn ( sol ?) Men jeg lurer på hvor mye jeg skal gjøre med dette. Skal jeg fjerne det grønne og la de rosa står igjen ? nå tenker jeg på bakruten og den grå overrennings boksen. Jeg må også la den ene sideruten gro igjen da jeg en nødt å lime et glass utenpå grunnet et sprekk. Når jeg ser bilder av andre kar, så ser de så utrolige rene ut. jeg har ikke mulighet til å fa skrapt bak glasset da jeg ikke kommer til. Så spørsmålet mitt må vel bli hvor skraper dere og hvor ofte og har dere latt noe gro igjen naturlig ? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Når det gjelder bakruten så er dette en smaks sak... personlig så gjør jeg ikke det, men så har jeg kun avlegger og propagerings tank så det er ikke noe irritasjons momment. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Diverse selges | Rinto | Selges | 2 | 9th July 2008 19:55 |
| Lit diverse ønskes | Aina | Kjøpes | 0 | 11th May 2008 19:30 |
| Lit diverse ønskes | Aina | Kjøpes | 0 | 11th May 2008 19:29 |
| Diverse utstyr - Tromsø | Mack | Selges | 1 | 5th February 2006 16:48 |
| Lys og litt diverse | looney | Ny til Hobbyen | 17 | 14th December 2005 10:11 |