| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er helt ny i akvarieverden, så jeg hoppet like godt rett på saltvann!! Utrolig gøy.
Jeg har et Readsea130L, som jeg erverver for ca tre mnd siden, og som jeg har tatt meg veldig god tid med. Har hatt normale målinger hele tiden. For ca en mnd siden puttet jeg liv i tanken: to slange sjøstjerner, en sand sjøstjerne, to klovner, en erremitt og to turbosneiler. Alle ser ut til å trives og ha det greit. Men det kan virke som turbo sneilene har del litt vell greit; jeg tror jeg har rundt 15 turbo bebiser i tanken, regner med dette er et godt tegn, men hva skal jeg gjøre?? Skal de få vokse opp alle, eller burde jeg skaffe et vesen son kan spise disse små. Bor på en liten plass og det er få som har bruk for slike dyr. |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Bare la de vokse opp, du har plass til mange turboer... :-)
De vil gjerne regulere bestanden på egenhånd og.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|