| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
har en slags liten sump til nano karet mitt. Litt grønn skal der vere levandestein i sumpen. Ka som må til...
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Sumpen kan du bruke til hva du vil sånn sett, det vanligste er å gjemme mest mulig teknisk utstyr der, men du kan også ha levende sten hvis du vil.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg har en liten lampe over sumpen min. Denne sørger for lys til makroalger som fjerner næring som nitrat og fosfat fra vannet. Om du har slike alger vil du kunne ha mer/større fisk siden de fjerner mye av avfallsstoffene som forårsaker uønskede alger i hovedkaret.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| avstemming: Hva slags Testkit bruker du? | Frogfish | Kjemien i akvariet | 4 | 14th December 2011 14:50 |
| Hva Slags Fisker Til En 60 liter tank | jakalen | Tropiske Fisk | 6 | 6th June 2008 19:31 |
| Phyllodesmium sp har innvadert karet mitt? | Tage | Plager, Skadedyr & Parasitter | 12 | 7th February 2008 12:48 |
| Nano-karet som nekter å dø! | Vizar | Kjemien i akvariet | 1 | 10th June 2007 22:47 |