Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer.

Hei!

Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg!

Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27th June 2008, 13:56   #21 (permalink)
Administrator

Frogfish sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,885
Standard Re: Sv: Artemiaegg

Sitat:
Opprinnelig postet av clown Vis post
Hvordan sniker seg pakkene dine gjenom tollen da ? Kanskje det går fortere jo mere penger man bruker på handelen (?) ...
Går fort når det blir sedt med DHL
Frogfish er offline   Svar med sitat
Gammel 28th June 2008, 02:20   #22 (permalink)
Senior Member

clown sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Orkanger
Meldinger: 941
Standard Sv: Artemiaegg

2-3 dager er svært fort ja , har også fått endel varer levert via DHL , men vanligvis stopper det i tollen ,etter mine erfaringer.Rekorden hva jeg har opplevd hittil er 4 dager , men da måtte jeg betale ekstra for det og...
..selv vanlig brevpost tar jo minst 5 dager.Kanskje har det litt å si hvor en bor hen i dette landet ?
clown er offline   Svar med sitat
Gammel 28th June 2008, 02:59   #23 (permalink)
Administrator

Frogfish sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,885
Standard Re: Sv: Artemiaegg

hmm.. Får ganske mye tilsendt via DHL på jobb, 3 Dager er min absolutte rekord fra Sandiego (CA) til Bergen, ellers så ligger en Pakke fraIrlande høyt. Bestilt 02.00 på natten levert kl 13.10 hos meg samme dag! Fortolling hos DHL pleier å gå veldig smertefritt da Alle tollpapirer blir klarert sammen med sendingen og evt. tollgebyr kommer etterpå eller inkreves ved levering, dvs 0 stopp.
Frogfish er offline   Svar med sitat
Gammel 28th June 2008, 09:29   #24 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Thumbs up Sv: Artemiaegg

Må jo ha litt flaks jeg også av og til da Clovn,he-he..
Ser foresten ut for at det går flere dager denne gangen fra de.ang. en bestilling jeg har der nede..
Krysser fingrene,og stopper vel litt opp grunnet helgen her nu..
Sommertid spiller vel litt inn også etterhvert tenker jeg,ang pakkebehandlingene en får tilsendt.
Så litt reklame:.. ser dette Tyske firmaet www.Aquaterrashop.de ,har tillatt seg å feire seieren i fotball på forskudd nu,hmmm!,og gir 15% rabatt på sluttsummen,viss en kjøper varer for over 50 Euro hos de,disse dager..., så det er kansje verdt en svippom innom nettsiden deres,for flere her,i det minste for å ta seg tid til en liten "snikerunde",he-he..
Har handlet der noen ganger nu,og fornøyd med servicen,som sagt..
Pst!.. de bokksene med "reef-Bond Korallen&Riffmørtel",fra AMA,som de selger i 0,5/1,0 og 5kg.bokkser..(for å feste koraller/stein med,er jeg svært fornøyd med,og blir et mye billigere alternativ,enn disse små 54grams eskene med epoksykitt vi er vant med her til å buke til dette!
AMA har foresten en del annet også,som kansje kan være i interesse for enkelte her inne,og som ikke jeg har registrert hos noen Norske foretak enda..
+at dette firmaet fører et bredt spekter fra andre firmaer også selvsagt,og med 15% ekstra "rabatt",kan det kansje lønne seg å kikke innom der i det minste..

Sist endret av Knut-Arne Berg; 28th June 2008 kl 09:48.
Knut-Arne Berg er offline   Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
artemia

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are