| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei...
Nokså grønn innen emnet bare så det er klart Jeg har søkt litt rundt på forumet og funnet en tråd om eremitter som skifter skall. Ser det i bunn å grunn ut som en eremitt?? Jeg og dama fikk ødelagt frokosten når vi fant den :? Det virker også som om eremittene sloss om skall. De lå 4 stykker i en klynge å rulla rundt. Og plutselig var det en eremitt som var på uten skall og et tomt skall som det så ut som en av de andre undersøkte kraftig. Er dette normalt?? Bør jeg gå i fjæra å plukke sneglehus i alle størrelser?? |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
jepp
eller du kan kjøpe stilige i butikken, de flytter inn i alt. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Dårlig med butikker her i Bodø... Fjæra får duge :-)
Regner med at jeg må prøve å skylle dem godt først ja :-) |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
hobby butikker ala panduro kan også godt ha
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Eller du kan kjøpe de små pakkene de har på europris.
Disse har jeg kjøpt, men jeg kokte de før jeg brukte de for å være sikker. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| eremitter!! | Nagel | Selges | 15 | 10th May 2006 17:25 |
| eremitter | svein | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 18 | 21st October 2005 19:19 |
| Eremitter | Rusky | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 6 | 11th June 2004 00:08 |
| Svart snegl uten skall | Andreas | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 2 | 3rd May 2004 22:55 |
| Turboer og eremitter | Rusky | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 7 | 19th March 2004 23:36 |