| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
hva er dette slim lignende legmet på steinen ?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Prøv å ta nytt bilde med mer lys
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg ser hva du mener Jonaspaa og det er verken alger eller cyano, men en type egg hvis jeg ikke husker feil. Har hatt disse selv men kan ikke finne navnet på disse gjennomsiktige eggene.
Det skal være ett emne om dette her på forumet, men kan ikke finne det. Det er i hverfall ikke noe å bekymre seg over |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Skal prøve å se på bildet på nytt når jeg kommer hjem, jeg har en temmelig mørk og dårlig skjerm her på jobb
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kan det rett og slett være tunikater?
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|