| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hvor lenge er det normalt å vente på en bestilling? Butikken jeg bruker skulle fått karet mitt for bortimot 2 måneder siden, og nå sist fortalte de meg at de måtte utsette leveransen igjen fordi de hadde ikke plass i butikken, og om de skal ta inn kun karet mitt måtte de betale for frakten så det var ikke aktuelt fra deres side... jeg er så lei av å gå og vente.. jeg skulle jo hatt karet for over en måned siden og nå får jeg vite at de kunne tatt det inn for lenge siden i tilegg.. Dette kaller jeg dårlig service!!! huff.. måtte få ut litt damp nå... :evil: .. det er vel sånn det er å være fersk og ikke helt vite hva man si.. -Eller hvor man skal handle..
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg kan i hvertfall garantere at Knut vil skrive et lite innlegg under emnet her :cheesy:
Han har noen lignende erfaringer... Det er synd at ikke leveransene alltid går på skinner slik vi ønsker i oppstarten, men det er derfor det er så viktig og gjøre litt research før man går i butikken/netthandelen og shopper. Det kan jo også være andre grunner til at du ikke har blitt innformert om problemene rundt din bestilling :? Det kan jo også virke som om ikke forhandleren har tatt deg like seriøst i dette tilfelle. Kanskje du bør vurdere og kanselere ordren og satse på en sikkrere leverandør? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Hm.. Er nok ikke verdt å reise lenger sør enn oslo så lenge jeg skal ha saltvannsutstyr tydelig vis.. Denne butikken lå greit i pris og jeg har hørt litt positivt også.. Men å måtte vente så lenge fordi butikken drøyer med å ta inn karet med vilje.. Det er for drøyt for min del. Løgner tåler jeg dårlig. Har vært i kontakt med dem via tlf og stadig fikk jeg vite at det kom til uka... Helt til jeg fikk vite hvordan det egentlig lå an; Jo at karet mitt står klart men at de ikke kan ta det inn enda fordi da må de betale for det.. Jeeez..
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
He-he Tage,orker bare ikke rippe opp i DEN historien igjen nu nei... Karet mitt er i hus,og selv om både jeg og Kenneth,n har fått oss noen flere grå hår i forbindelse med karet,så er nytt opptiwhite-glass underveis,og ser en bort ifra gjenntatte forskyvninger ang. deadline for oppstart...,så SKAL dette karet igang!!!!! basta!! :mrgreen: :mrgreen: :P
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Hehe... Uansett så er det ikke noe morsom situasjon og være i når leveransene/bestillinger går til :censored: og sommerfuglene fremdeles flyr rundt i magan.. og har gjort det i en uke
Føler med deg.. og syntes du skulle tatt en seriøs prat med forhandleren. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Ja, lar de få en siste sjanse.. Nå mener de at karet skal komme om 2 uker.. Jeg har vært i kontakt med andre selgere og forklart situasjonen, og de kan skaffe meg et tilsvarende kar i løpet av uken.. Fristende å bare gi f.. i de andre.. Det er tross alt nesten 3 mnd siden karet ble bestilt.. Kommer til å boikotte den butikken heretter, det er i alle fall helt sikkert. hadde det ikke vært fordi de har gitt meg en god pris på det karet, hadde jeg aldri ventet så lenge.. Det stinker.. :/
|
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forhandler
|
Kanskje de har innsett at de har gitt en for god pris på karet ditt, og derfor utsetter og utsetter i håp om at du skal avbestille. Fortsett og mas på de om du ikkje får et like godt tilbud en annen plass.
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member