| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Heisann!
akvariet mitt ble startet opp for sånn ca en mnd siden om jeg ikke husker feil og etter at jeg fikk levende stein oppi så er det komt to rare ting i akvariet mitt. Det ene er små hvite dyr, veldig små og de kryper på glasset. Er noen få mm i str. De andre beveger seg ikke så jeg går utifra at det er en plante ting. Det er en gul runding i midten og rundt er det små tråder . Nesten som en sol. De vokser også på glasset. De er også veldig liten Kan se om jeg får tatt bilde av de om det er litt bedre Sorry for dårlig forklaring, men er det noen her som vet hva det kan være?
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jeg vet ikke sikkert hva det kan være før en ser bilder, men det høres veldig normalt ut.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Før du får bilder, så støtter jeg Chriss sin konklusjon.
Men dette er ikke noe direkte farlig... hvis det viser seg og være riktig. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Jeg har lest et sted på nettet at slike små "soler" som fester seg på glasset er en type maneter som ikke blir større.
De kan svømme, og noen gjør det, men de fleste henger seg bare på glasset og filtrerer vannet. Mulig jeg husker feil? Isåfall skal de ikke være farlige trur jeg. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|