| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei hei! Jeg er ganske ny i dette, har bare hadd gullfisk bolle fisk som liten og det ønsker vi ikke igjen da vi som stor har skjønt at dette er ikke bra for fisken><
Min bror har et ganske stort ferskvanns akvarie med mye spennende oppi. Men jeg har lyst på et saltvannsakvarie!^^ Og da lurte jeg på en ting. kan jeg bruke det akvariet jeg har på på L95XB36XH38 og kjøpe pumper og filtere som skal til et saltvanns akvarie til det? eller må jeg kjøpe et "saltvannsakvarie"? Noen småtips til en fersking hadde vært superdupert og!^^ |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Sånn helt enkelt så er det et greit akvarium som kan brukes til saltvann, antar at du har noe lys over pr i dag og det kan du sikkert bruke om det er lysrør.
En liten skummer og et par sirkulasjonspumper så er du i gang... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
^^
18års dag coming up, så blir nok litt utstyr på ønskelista da^^ |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
En del som selger sine brukte saker og noen gan komplett. Mulig det er noe for deg. Du kan ivertfall få mye bra til helt ok pris. En del som uppgraderer og selger sine gamle system. Bare ett tips jeg selv har benyttet meg av.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Et lite spørsmål. | iduna | Ny til Hobbyen | 1 | 27th August 2007 18:24 |
| Lite akvariemøbel | Mack | Pratemakeren | 1 | 3rd July 2006 10:55 |
| Ønsker å kjøpe et saltvannsakvarie. | ramona | Ny til Hobbyen | 14 | 15th January 2006 17:56 |
| Har et lite tips | Reptilus | Lys, filtrering & annet utstyr | 4 | 7th April 2004 10:01 |