| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men det jeg lurer på er ihvertfall "Hva er det dummeste du har kjøpt til akvariet ditt?"
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ting fra Aquamedic, det dummeste: at jeg ga dem hele 3 sjanser til å lure meg, men det var jo billig da
Nr.2 da jeg i min spede start for ca 2 år siden ble lurt av akvariemagasinet til å betale 1700,- kroner for en liten hammerkorall =)"det var prisen alle steder". Den er riktig nok ganske stor og pen nå da, men denne hadde jeg vell fått for 2-300 kroner idag når jeg vet bedre. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg var heller ikke ekstremt fornøyd den gang jeg kjøpte en diger gylte som angivelig skulle være en nærmest bombesikker kur mot cyanobakterier på sanden.. Hvis cyanobakteriene dabbet av må det ha vært fordi de ble slått ihjel av fallende sten som gylten plukket løs
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Det dummeste eg har kjøpt må være nitrivec som skulle fjerne nitrit under oppstart. Brukte 1200kroner på dette stoffet og det virket ikkje litt engang. Hadde då nitrit som 10X høyere en det testen gikk til. Byttet deretter 100% av vannet, t.o.m. det som var i slangene, då var eg kvitt det.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Oslo - Kjøp, Salg og Bytte av Korall Fragmenter | paulrene | Tropiske Koraller | 7 | 20th July 2007 21:24 |
| Er dette et godt kjøp?? | Spider | Ny til Hobbyen | 3 | 14th November 2006 20:19 |
| Verden dummeste hund | ROLWLF | Pratemakeren | 0 | 1st August 2005 18:56 |