| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
Har akkurat fått kalkvannsmikser i hus |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det er en fordel og gir best resultater, for mye "hvitt" altså kalsium hydroksid vil felle ut i akvariet og ha liten effekt annet enn å heve pH for en kort periode.
Hvilken mikser har du investert i ?. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Gikk for Aqua Medic sin kalkvannsmikser siden jeg ikke har noen sump.
Takk for hjelpen
|
|
|
#4 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Har du automatisk vannpåfylling?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
He he, når jeg svarte på meldingen din igår tenkte jeg ikke på at du ikke har samme kalkvannsmikser som jeg har
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
SP 3000 pumpen har vel fått sin dose med pepper vil jeg påstå, men når det er sagt så er det et par akvarister som har kjørt de pumpene der i mange år uten feil eller annet bortsett fra en slitt slange eller to. Har hørt at noen bruker andre slanger av en bedre kvalitet og det øker levetiden også på selve pumpen...
Den mikseren din er det av den nyeste typen til AM eller er det den firkantete med "bag" i midten som holder kalsiumhydroksiden? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Den firkantete med bag i midten
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aqua Medic kalkvannsmikser | farshad | Selges | 1 | 16th March 2008 00:50 |
| Aqua Medic kalkvannsmikser. | Hans | Selges | 7 | 6th May 2007 21:05 |
| Kalkvannsmikser ønskes | BareAre | Kjøpes | 0 | 19th October 2005 11:43 |
| Kalsiumreaktor / kalkvannsmikser ! | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 11 | 3rd February 2005 09:01 |
| ødelagt aqua medic kalkvannsmikser.... | alf-magne | Lys, filtrering & annet utstyr | 2 | 25th August 2004 23:00 |