| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
| Vis meningsmålingsresultat: Er Plug and Play bra? | |||
| Ja |
|
22 | 62.86% |
| Nei |
|
13 | 37.14% |
| Velgere: 35. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei.
Er det noen som har erfaringer med dette 130 L Red sea Plug and play akvariumet? Mvh Kim Nielsen |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ser greit ut det, klart liker man og bygge, plukke og modde så er vell ikke dette greien.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Men virker fint synes jeg. Er jo plass til sump i skapet osv. Prisen er brukbar den også..
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Uten å ha lest annet enn .pdf filen til Readsea så syns jeg dette opplegget ser rimelig bra ut. LIkte spesielt at de har laget egen plass til f.eks kjøler om det skulle bli nødvendig.
Prisen er heller ikke noe å si på. Det mest sammenliknbare akvariet er vel AquaMedic sitt Chromis aklvarie http://www.webzoo.no/site/maler/x/?c...Medic&HKatID=4 SOm koster litt mer, men leveres med HQI belysning.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei.
Jeg har nå kjøpt mitt fra tyskland. Det kommer på 611 euro med bord. Så ferdig inn i Norge ca 6000 kroner pga gratis frakt. Selve akvariet koster ca 500 euro og bordet ca 100 euro. https://wwws.aquaterrashop.de/meerwa...4bf3945be5224a Gleder meg til jeg får det. Skal legge ut bilde og info når det er klart. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forhandler
|
Dyrego i Stavanger har nå kampanje på RedSea Max 250liter komplett med skap til 10990,- Kun sort.
mvh PA
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|