| Ny til Hobbyen Ett forum for de som er nye til hobbyen og ønsker å si litt om seg selv og sine planer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei,
jeg har akkurak startet mitt akvarie. Jeg trenger en god nettbutikk hvor jeg kan kjøpe en del utstyr og fisker og koraller. Hvilken anbefaler dere? |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
I Link samlingen vår har vi samlet sammen en liten oversikt over nettbutikker og vanlige butikker.
Hvis du vil ha koraller og fisk så tviler jeg på du vil finne dette i noen norske nettbutikker. Her lønner det seg å gå igjennom kjøp og salg forumene rundt omkring. http://saltvann.aquafreaks.no/Forums...t=Kenneth.html Utstyr finner du i alle butikkene. Hva slags utstyr er det du trenger ?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Jeg vil kjøpe først og frem koraller og fisker...
Men i vanlige butikker er yo svin dyrt. De spurte 100 kr for en turbo snegle... |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Jeg vil kjøpe først og frem koraller og fisker...
Men i vanlige butikker er yo svin dyrt. De spurte 100 kr for en turbo snegle... |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei !
Jeg har massevis av snegler, koraller og avleggere til andre priser enn det som er i butikkene. Dyrker hjemme. Har ca 30-40 forskjellige typer. Kan sende landet rundt. Mvh Kenneth i Moss tlf 92219007
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Heldigvis finnes det slike som Kenneth som aktivt tar tar avleggere som bringer prisen ned noe. Vi kan nok bare drømme om ferskvanns priser på fisker, koraller osv ray
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor flink er du? | Chriss | Kjemien i akvariet | 6 | 19th March 2006 18:30 |
| Lysstoffrør? Hvor mange? | Micke | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 13th February 2005 19:50 |
| Hvor mye sand? | Chriss | Aquascaping | 4 | 15th January 2005 20:50 |
| HQI, watt - hvor mye ! | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 20 | 14th November 2004 12:49 |