| Nano akvarie, opptil 130 L Ett dedikert forum for de som har akvarier tank opp til 130 L. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack (5) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Hei,
har kjørt ferskvann i en del år nå. Så kom det kjempetilbud på Red Sea Max 130D på tropehagen zoo. Dette ble kjøpt inn og nå lurer jeg på om det er bare å følge bruksanvisning, eller er det andre gode tips som bør følges? Er klar til å ha i vann og salt nå.... Muligens ut å kjøpe LS i morgen. |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Vil anbefale deg å se gjennom en del av postene som ligger i underforumet (Ny til Hobbyen)
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Still masse spørsmål, det er lurt! Sist endret av Tage; 3rd March 2011 kl 19:38. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Vil anbefale deg å legge inn din egen tråd her på forumet |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Hei kan noen si meg hvor jeg kan få tak på lys rør til dette ,og gjerna deler som trenges til dette 0ff off karet
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/nano-akvarie-opptil-130-l/4045-red-sea-max-130d.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 1st March 2011 19:10 | |
| Nyhet « Korallen.no | This thread | Refback | 23rd February 2011 16:51 | |
| Annet « Korallen.no | This thread | Refback | 22nd February 2011 11:02 | |
| Balling « Korallen.no | This thread | Refback | 22nd February 2011 08:16 | |
| Korallen.no | This thread | Refback | 19th February 2011 23:28 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|