| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Et litt annerledes dilemma her. Sexy shrimpen har kommet seg bak i filteret. Karet er et 27 liters nanokar så det er ikke noe plass til å få hoven ned bak. Jeg har levende sten bak så den ser ut til å trives, men da dette er min "kones" reke er det viktigt at den kommer seg tilbake i karet
Er det noen som har tips? Har prøvet å lokke han med artemia, tømt kammeret for sten, prøvd å suge den opp med slangen i desperasjon men han er for rask... :| |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Kinkig problem.. her må vi nok komme på noen Peter Smart løsninger
Hvor stor plass er det i filteret ? Er det f.eks mulig å lurt en pose eller noe under reken ? slik at du kan "vippe" den ut ?
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Blir jeg morsomere nå så vet ikke jeg. Skal ikke påstå at jeg er den som "srkiver" rett hele tiden, men jeg klarte ikke å dy meg :cheesy: |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Ha ha, dere får bære over med meg. Vokst opp i Danmark
Kuttet igår opp noen nylonsokker og prøvde å lage et slags nett... Får kanskje ofre mere av fruens sokker :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Blitt noe progresjon på rekejakten ?
|