| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Som alle sikkert vet er det endel som skal spises i en tank..
Det er stort sett alger som skal bort , snegler ,eremitter ,fisker , sj¯stjerner, krÂkeboller, alle spiser litt Noen er dag aktiv, andre er natt aktiv, er det noen som har erfaring med hvem spiser hva ,nÂr og hvor mye. ex Spiser bl eremitter p koraller ? Spiser r¯d eremitter p koraller D¯r salariasen nÂr den har beitet ned alle algene? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
BÂde sneglene og eremittene e` nattaktiv hos meg. Ikkje s mykkje liv p den fronten om dagen nei. Hender selvf¯lgelig at en og annen e` p tur om dagen og. Siden det ikkje e` nokke sÊrlig  spise i karet mitt for tiden skjer det mer og mer om dagen ogsÂ.
Konklusjonen min e` at hvis det e` mye mat foretrekker de fleste  beite om natten. Fiskene mine spiser stort sett om dagen og sover om natten. Eremittene spiser alger som e` av den litt lengre typen enn det sneglene gj¯r. Har ogs tilgode  se eremitter som renser glassruten i karet. Heller ingen snegler som forsyner seg av alger p sanden. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mye rart man spiser | Frogfish | Pratemakeren | 9 | 10th March 2008 12:53 |
| Hvem vinner.. | Frogfish | Pratemakeren | 10 | 12th January 2007 16:42 |
| Hva spiser glassroser | geirove | Plager, Skadedyr & Parasitter | 20 | 11th January 2007 08:18 |
| Dyr som spiser uønskede alger. | BareAre | Dyrene | 3 | 22nd April 2005 11:37 |