| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har holdt av en slik krabbe men tok den ikke med meg hjem siden jeg ikke var sikker på den adferd. Jeg vet at den pynter seg med biter fra svamp og bløtkoraller.
Nå virket det som denne var ferdig pyntet for en stund - den kamuflerer seg for ikke å bli spist. Den kan og ta til takke med plastikkbiter og tilogmed papir. så jeg lurte på om jeg skulle hente ham i morgen. Den er betalt. Er det noen som har erfaring ? de bitene han hadde på seg ( mest svamp ) var ganske små så jeg er ikke direkte redd for de to svampene jeg har. Men om noen har en skrekk historie så er jeg villig til å tenke meg om flere ganger. Jeg kjøpte en gylte også, den skal få beite flatorm til den blir stor og jeg kjøper nytt kar. eller jeg selgeren den til en trengende. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mithrax krabbe gis vekk, Bergen | Eivind Ellertsen | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 4 | 17th November 2009 23:30 |
| krabbe | buddyen | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 8 | 13th January 2008 11:40 |
| krabbe | Christer.W. | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 3 | 22nd September 2006 12:16 |