| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg har en relativt liten (4-5cm diameter) Fromia milleporella som har gått i DSB karet mitt.
http://www.liveaquaria.com/product/p...578&pcatid=578 Nå skal det legges ned, og stjernen er overført til 75 literen min. Dette karet er i utgangspunktet ALT for lite for en sjøstjerne av denne sorten, med mindre jeg klarer å fore den. Den er i god form nå, men har allerede begynt å "fiske" i overflaten så jeg regner med at den sulter etterhvert. Er det noen på forumet som har erfaring med foring av Fromia som kan gi meg råd om fór og forings metode, eller blir jeg nødt til å finne et større kar til den? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Foring | TJtaule | Dyrene | 25 | 9th June 2010 09:09 |
| Sandvendene sjøstjerne | sølvi | Kjøpes | 0 | 15th February 2008 13:31 |
| korall foring | Sandshifter | Tropiske Koraller | 1 | 9th January 2007 19:15 |
| sjøstjerne | Christer.W. | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 7 | 23rd April 2006 09:44 |
| Foring av koraller | Rusky | Tropiske Koraller | 5 | 11th May 2004 19:09 |