| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Noen som vet hvilken krabbe dette er? Fikk fisket den ut av milleporaen min i dag. Den har gjort endel skade på korallen så den kommer ikke opp i karet mitt igjen nei. Har sett den spise polypper, og derfor har korallen min nå fått hvite flekker. Litt synd i grunn, det er jo en kjempesøt krabbe da...
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
litt usikker på nøyaktig ID, men hårete krabber er det bare å få ut. Jeg fikk selv pirket en sånn en ut fra en millepora for noen dager siden...
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
kan jo puttes i sumpen da, om du har slikt...?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Har også gjort som Endy sa, og puttet krabbene mine i sumpen.. de er jo ikke så ille at de ikke er godt for noe
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Administrator
|
Da er det bare 2 alternativer slik jeg ser det.. Gi den til en som har sump?! eller som Chriss vevnte
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006