| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Fikk plutselig se att vannet i karet så litt "grått" ut og så får jeg se att det "Ryker" av den ene børstemarken min. Den er ganske stor og flere ganger når den står fult ute så kommer det opp en god puff med noe røyklignende greier opp av røret og igjennom krona på den.. dette skjer flere ganger Hva er det som skjer??????
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er slik de formerer seg :-)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Aha og hva vil skje nå??? Har 3 sånne. 1 rødbrun, 1 blågrå og en gul/grønn. virket oxo som skummeren gikk bananas og fylte koppen i løpet av en time etter dette hadde skjedd.
Har også etter dette har skjedd opdaget mange små tynne hvite ting som sitter på pumper og noen på glasset. er ett par mm lange og tynnere enn en sytråd. har dette noen sammenheng? |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp! | Linnemor | Tropiske Koraller | 7 | 16th October 2007 10:35 |
| Endelig skjer det noe.. | Knut-Arne Berg | Bergen Akvarieklubb | 18 | 13th March 2007 05:39 |
| Hva skjer med korstrollet mitt? | BareAre | Dyrene | 4 | 23rd May 2005 12:04 |
| hjelp! | kristian | Akvariet | 35 | 28th December 2004 23:16 |