| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Leste et sted at vi ikke vil ha hårete eremitter i karet. Mitt spørsmål er da: hva er hårete? Har en krabat i karet mitt som har litt hår på beina. Legger ved et bilde. Noen som kan si meg om den er reefsafe eller om den bør omplasseres? Den har oppført seg bra den lille tiden jeg har hatt den, har iallefall ikke sett den gjøre noe ugang
|
|
|
#2 (permalink) |
|
jeg å har slik men den er blå da men den har ikke gjort noe ugang mens jeg har hatt den i løpet av det året jeg har hatt den..eller jeg har jo flere av dem å det har gått helt fint iallefall
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Jeg har 3 av akkurat denne typen + 2 andre og har ikke merket noe negativt ennå.
Trur det er denne: Clibanarius signatus |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Den der er helt fin og regnes som en god algespiser(forutsatt at det er den jeg tror det er utifra bildet)...
Hårete eremitter er gjerne de med mer pels en hår for å si det slik... |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder