| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Hei alle sammen. Sikkert teit å skrive , men gjør det alikevel
Jeg satt oppe i natt fordi den utvendige pumpen min gikk lekk...HUFF etter mye om å men fant jeg ut at det var en pakning som hadde gått i stykker , men nok om det satt med en lommelykt å tittet litt inn i karet...å du så mye fin jeg så Jeg opptaget også noe som minnet om børstemark ,når jeg lyste på den lyste den i alle regnbuensfarger...hva er dette? prøvde å se etter den i dag , men den var borte i dag.....typisk. Skal se etter den i natt også jeg Nå ble de mye spørsmål her gitt takk for svar Klem fra meg |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Kanskje det er en sånn du har
http://www.reeflex.dk/dk/81/957/Eunice/sp.htm og noen sånne? http://www.reeflex.dk/dk/59/2065/Gam...a/sp.%2001.htm Begge to er vanlig, har begge deler selv. Vet at alle ikke er enig, men hos meg får de være i fred. de spiser overskudds mat. (pluss at de er litt styr å fange de)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
takk for svar
jeg har ikke den orme lingnene tingen, men den som lingner på en reke har jeg...er dette bra eller en uting å ha i karet??? Lurte også på de så kalte øynene som lyser, når du lyser med lommelykt på på de..øynene til pusserekene gjør også det..Så kan det være noen pussereke bebiser? Den tingen som lingner på en børstemark med alle de fine fargene hva kan det være? den sitter på LS og når du nærmer deg den trekker den seg raskt ned i LS sann som en børstemark. Noen som har en ide på hva dette er? Masse spørsmål. Vil vite vil vite :shifty Klem fra meg :P |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Den "børstemakken i alle regnbuens farger"vil jeg ikke gi meg ut på,men disse rekelignende greiene du har,er fint å ha,og er litt av ett godt mangfold som lever i og rundt LS,en din..
Dette er ypperlig mat for mandariner,og andre fisk,som liker å forsyne seg av disse godbitene De formerer seg,og blir ikke større enn di du har,men er gode å ha for balansen i karet ditt
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det var fint at de reke lingnene saken var godt å ha, for det er mange av den se
Veldig takknemelig for de svarene jeg har fått enn så lenge...takker å bukker Klem fra meg :hug: |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| pussereker | geirove | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 5 | 23rd January 2007 07:02 |
| baby pussereker...? | endy | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 6 | 18th October 2006 12:16 |
| pussereker | Nagel | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 7 | 2nd June 2006 18:39 |