Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr.

Hei!

Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg!

Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 3rd October 2007, 14:22   #1 (permalink)
Junior Member

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Halden
Meldinger: 32
Standard Pussereker+++

Hei Hei alle sammen. Sikkert teit å skrive , men gjør det alikevel
Jeg satt oppe i natt fordi den utvendige pumpen min gikk lekk...HUFF
etter mye om å men fant jeg ut at det var en pakning som hadde gått i stykker , men nok om det satt med en lommelykt å tittet litt inn i karet...å du så mye fin jeg så først å fremst øynene til pusserekene mine var jo som "katteøyer" utrolig he he , men jeg så også noen så greier inneimellom LS at det var det samme der og de hadde samme øyer he he... Er dette små pussereker? de er for små til å ta bilde av.
Jeg opptaget også noe som minnet om børstemark ,når jeg lyste på den lyste den i alle regnbuensfarger...hva er dette? prøvde å se etter den i dag , men den var borte i dag.....typisk. Skal se etter den i natt også jeg så var det noe som kunne minne om reker ca 1/2 - 1 cm store de var ille ivrige på kråkebollen min...kan heller ikke se de.. å hva er dette?
Nå ble de mye spørsmål her gitt
takk for svar
Klem fra meg
Nikita er offline   Svar med sitat
Gammel 3rd October 2007, 17:40   #2 (permalink)
Member

leffa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Fjell
Meldinger: 182
Standard Re: Pussereker+++

Kanskje det er en sånn du har
http://www.reeflex.dk/dk/81/957/Eunice/sp.htm
og noen sånne?
http://www.reeflex.dk/dk/59/2065/Gam...a/sp.%2001.htm
Begge to er vanlig, har begge deler selv.
Vet at alle ikke er enig, men hos meg får de være i fred. de spiser overskudds mat. (pluss at de er litt styr å fange de)
Gammel 3rd October 2007, 20:17   #3 (permalink)
Junior Member

takk for svar
jeg har ikke den orme lingnene tingen, men den som lingner på en reke har jeg...er dette bra eller en uting å ha i karet??? Lurte også på de så kalte øynene som lyser, når du lyser med lommelykt på på de..øynene til pusserekene gjør også det..Så kan det være noen pussereke bebiser?
Den tingen som lingner på en børstemark med alle de fine fargene hva kan det være? den sitter på LS og når du nærmer deg den trekker den seg raskt ned i LS sann som en børstemark.
Noen som har en ide på hva dette er?
Masse spørsmål. Vil vite vil vite :shifty
Klem fra meg :P
Gammel 3rd October 2007, 20:50   #4 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Den "børstemakken i alle regnbuens farger"vil jeg ikke gi meg ut på,men disse rekelignende greiene du har,er fint å ha,og er litt av ett godt mangfold som lever i og rundt LS,en din..
Dette er ypperlig mat for mandariner,og andre fisk,som liker å forsyne seg av disse godbitene
De formerer seg,og blir ikke større enn di du har,men er gode å ha for balansen i karet ditt
Gammel 4th October 2007, 09:30   #5 (permalink)
Junior Member

Det var fint at de reke lingnene saken var godt å ha, for det er mange av den se .Ã… jeg lurer så ille på hva de andre er jeg....håper at noen kan gi meg svar
Veldig takknemelig for de svarene jeg har fått enn så lenge...takker å bukker
Klem fra meg :hug:
Svar

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
pussereker geirove Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr 5 23rd January 2007 07:02
baby pussereker...? endy Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr 6 18th October 2006 12:16
pussereker Nagel Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr 7 2nd June 2006 18:39