| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
satt å så inn i akvariet nå i natt, og plutselig så kommer det en mini pussereke ut fra hulen hvor pusserekene bor. er det mulig at de fostrer opp en liten junior? tok noen bilder med blits, den ser helt lik ut som de store rekene. Lik farge og samme lange hvite følehorn.
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Den er i live sier du, sto så stille på de tre bildene :-)
mente det skulle ta en halvt år før de nådde slik størrelse, og trodde ikke de ble fostret opp, men må klare seg helt på egenhånd.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Så mest ut som et tomt skall, molt. Du vet de skifter skall?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
jeg er klar over det. Men den beveget seg rundt på steinen sin. 100% sikker på at den ikke er skallet til en av de andre. den var ca.3-4 cm lang. skal se om jeg kan få et glimt av den nå i dagslys..
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hmm! dette må jo være en god kanditat til oppdretterkonkuransen dette,viss dette er tilfellet :lol:
Lykke til Joachim!!
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det kunne jo tenkes at du har fått inn en "blind passasjer" i karet ditt -
pusse -(og andre) reker driver ihvertfall ikke med yngelpleie , men er derimot beryktet for kannibalismen sin ... |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvor den kommer fra, er det umulig for meg å si...men jeg skal holde et øye på den,men den har til nå kun vist seg om natten. Men spennende er det 8)
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Jeg syntes det ser VELDIG ut som et tomt skall altså :-| Er du 100% sikker? :-)
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| TF 5000 Baby selges i Tromsø | Mack | Selges | 6 | 19th October 2006 06:57 |
| baby pussereker...? | endy | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 6 | 18th October 2006 12:16 |
| bruksanvisning til am 5000 baby | scorpion | Lys, filtrering & annet utstyr | 2 | 22nd December 2005 10:28 |