| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har en stor erimitt i karet mitt og den sriser opp orme stjernene og går til angrep på sneglene mine.. skal jeg kvitte meg med den??? Den har masse mat.
Setter stor pris på svar. mvh Linda |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Hei
Jepp skaff den et annet sted. Har du en sump så kan den joh leve litt der. Høres ut som at erimitten ikke er så reefsafe etter det du har observert. mvh Chipp |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei og tusen takk for kjapt svar.
Jeg har desverre ikke sump :| trodde de lissom var fredelige jeg se men den gang ei... litt kiipt. så hva gjør jeg da? Mvh Linda |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Hva du gjør med den er opp til deg. Men toalette er en løsning. Du har joh ingen nytte av den uansett, ettersom den driver og spiser på ting og tang. Men nå høres jeg litt slem ut mot erimitten =P. Den burde hvertfall vekk fra karet =)
Mvh Chipp |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Du kan bytte den bort mot ett eller annet, den gjør nytten i en sump hos en annen akvarist med sump, litt trist og lempe den rett i do!
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Noen som har en sump til overs??? hi hi.. Eller noen som har LETTE tegninger for ett klønete kvinnfolk he he er blondine også vøtte er ikke helt lett...
Ã… engelsk kunnskapene er IKKE på topp Mvh Linda |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg tar gjerne eremitten din, kan også være behjelpelig med å lage en sump.
send en pm. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ã… kaste ting i do fordi man har kjøpt noe som ikke passer er ihvertfall en latterlig løsning, på lik linje med folk som setter kattunger ut i skogen eller pakker dem i en pappeske og kaster dem ut av bilen i fart. Alle som tar til orde for slike lettvintløsninger burde egentlig tvinges til å drikke innholdet av skummerkoppen sin resten av livet. Men det er nå bare min mening...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
hei hei.. å kaste den blir ikke aktuelt det er det ett levende vesen...
Jeg har gitt bra mye for "sebastian" he he lille søster døpte han/hun til det...litt søtt. Hvis det er noen som vil bytte med meg sier jeg ja takk... har ikke mer enn levende sten og en frøken fisk he he. Mvh Linda |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|