| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
kjøpte 2 pussereker på lørdag. God tid med tilvenning og oppi med dem. Dagen etter var det bare skall igjen.
Så jeg lurer på, er det noen fisker, reker eller eremitter disse ikke går sammen med... som tar kverken på de? Har peppermyntereker... Eller skiftet begge to skall? samtidig?? Eller tålte de ikke overgangen?? pokkern :evil: |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Etter det jeg har lest og erfart selv, så er det ikke uvanlig at de bytter skall rett etter introdusering i et nytt kar.
Mine er litt sky de første dagene, men så er matvrakene på sine faste plasser igjen. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Hmmmm... da jeg såg på skallrestene så såg de meget tomme ut, med unntak av noen små hvite biter som satt igjen... også svarte øyner var der så jeg antar rekene er døde.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Exellent....
Ja er kanskje det, bedre det enn å håpe og gå på en skuffelse.. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pussereker+++ | Nikita | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 4 | 4th October 2007 09:30 |
| baby pussereker...? | endy | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 6 | 18th October 2006 12:16 |
| pussereker | Nagel | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 7 | 2nd June 2006 18:39 |