| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Ettersom jeg fant bare skallet igjen av mine to peppermyntereker antok jeg, i lettere forbannelse, at de hadde daua.
Noen dager senere så kom plutselig de to jælvene fram under mating. Litt forbausa ble jeg, men mest over meg selv som ikke tenkte på at de skifter skall. :lol: |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
hehe... Var jo en fin overaskelse at de kom fram igjen da! De måtte vell få på seg fin stasen til Nyttår!
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
HEhe, jeg har gått på tilsvarende smell flere ganger.. Først med reker, så med eremiter og tilslutt var jeg helt overbevist om at ei krabbe hadde tatt kvelden, men den bytter jo f... meg skall den også(!)...
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bergen...kjøper fisk/reker/annemoner o.l. | Bjørn | Kjøpes | 5 | 28th October 2007 16:08 |
| Hvorfor døde turboene mine????? | rikard | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 7 | 3rd April 2006 15:54 |
| Peppermynte reker | Frogfish | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 16 | 19th September 2005 19:49 |
| reker og små dyr i fra fjera | scorpion | Ny til Hobbyen | 1 | 17th July 2005 21:17 |