| Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr Ett forum hvor det kan diskuteres muslinger, filterfødere & andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei!
Har fått meg to peppermyntereker og de har nå spist opp alle mine glassroser, snakk om effektive, de fleste forsvant de første nettene Men nå lurer jeg på hva og hvor mye/ofte bør de få mat?? har gitt de litt reke, det sluker de Takker for svar! Mvh christine |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
har en selv og den er ikke fullt så effektiv som dine to. den forsyner seg av flak for og artemia. glass rosene forsvinner litt etter litt, men når reka stort sett er mett hele tiden, så tar det sin tid:
Gir mat til fiskene ca 2-3 gr. daglig |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jeg kjøpte 2 peppermyntereke for litt over en uke og det er ikke en eneste glassrose å se mer og jeg hadde en god del.
Ellers spiser rekene samme mat som fiskene Så peppermyntereke er effektive ja. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Har vært på Amazon.com og bestilt denne her: så vi får et "vitenskapelig" svar på spørsmålene dine Chistine :cheesy:
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Peppermyntereker | Christer.W. | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 9 | 3rd August 2010 20:38 |
| peppermyntereker | andyskog | Kjøpes | 6 | 21st November 2007 23:52 |
| Oppdrett av peppermyntereker | Mack | Tropisk Oppdrett | 9 | 4th September 2007 11:44 |
| Mating av ca reactor | Endre | Lys, filtrering & annet utstyr | 6 | 3rd December 2005 13:46 |
| mating av annemone? | and | Klovner & Anemoner | 10 | 24th March 2004 00:09 |