| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
Hadde i utgangspunktet planer om å prøve meg på led belysning i karet mitt. Har 1stk weipro f120, og venter på 2 til av denne sorten. Det jeg har merket er at det er veldig lav spredning på disse lampene, så er litt redd for at dette vil se litt rart ut. Er det mulig å supplere med noen t5 rør for å "dekke" over de områdene led ikke lyser opp skikkelig? Ellers lurer jeg på om noen har forslag til forholdsvis rimelig belysning jeg kan bruke istedet. Det vil nok bli erstattet med kvalitetslamper om et års tid, må bare la økonomien bli litt bedre først Målet på karet er 120x50x50, og jeg ønsker å ha sps og fisk her. Alle tips mottas med stor takk. Eventuelt om noen har noe brukt liggende som jeg kan kjøpe sa vil jeg nok være interresert. Bare gi meg en Pm da Mvh Henning |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erik sitt prøveprosjekt. Fra 96l til 300l | Erik | Akvarie 600L eller mindre | 30 | 29th August 2009 11:14 |
| 150-300l, Stavanger | H.A.Z | Kjøpes | 3 | 2nd November 2006 15:25 |