| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
D-D Giesemann Aquablue plus - 39W T5 - Korallen.no
Er det noen som har erfaring med disse rørene? Jeg har bestemt meg for å få frem mer farge i karet mitt, og lurer på om disse rørene kunne vært et (av flere steg) i rikitg retning...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
hmm.da tror jeg kanskje du skal prøve å ha noen enda blåere.
mener å huske at disse er de som følger med t5 amaturet og har ganske mye hvitt i seg . men de er fin å kombinere med actinic+ da... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Første tanken som slo meg også egentligt
Har fått laget meg ett t-5 amatur med en del rør på,og bruker en mix av de tre typene giesemann har,og kunne muligens ønsket meg LITT mer blått i helhetsinntrykket,ser jeg.. Men.. svarte ikke,da jeg ikke har forsøkt disse rørene ene og alene,men kommer sikkert til å kjøre med ett eller to flere av de giesmann,ene som er blåest ja,når jeg skifter neste gang Har jo KUN T-5 jeg her da,så i kombinasjon med halogen,er det jo litt avhengigt av hvilke pærer en kombinerer T-5,ene med da selvsagt,og selfølgeligt egen smak.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Giesemann infinity 2x150w 4x t5 | kimnielsen | Selges | 1 | 28th November 2008 04:19 |
| Giesemann 2 x 250W + Actinic selges | espeng | Selges | 0 | 27th August 2007 23:22 |