| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei.
Jeg har fått tak i en Sfiligoi Soleset II 120cm 2x150w HQI + 4x24w T5 med Moonlight LED's Det jeg skullle hatt tak i var en ACLS kontroll enhet for det systemet.. Jeg er 100% sikker at det finnes, men finner liksom ikkke noe på nettet. Finner ACLS 250W og 400W bokser. Er det noen som kan skaffe en slik boks som passer eller vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Prøvde å sende en email til produsenten men fikk aldri noe svar derfra. hvis noen kan hjelpe er jeg veldig takknemlig. mvh Roy H Kvamme |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Hei Roy.
Skikkelig fin lampe du har fått deg. Ting går litt saktere nede i Italia bare sånn at du er obs på det. Hør med din lokale saltvanns butikk først,ellers så vet jeg at Dyrego på Kilden i Stavanger har Sfiligoi lamper med ACLS inne. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Sendte en mail til Dyregod siden de var listet som importør.
Svaret jeg fikk var at de hadde sluttet med å importere fra dem. er heller få som forhandler slikt her i bergen. Midtun Zoo er vel den eneste her som har slikt. Det var der jeg kjøpte den. (Samboeren min jobber der Det jeg lurte på og var vel om jeg kunne bruke den på 400W som jeg har sett her og der. siden styrken på lampen tilsammen blir 396w totalt, men er litt dumt å kjøpe noe slikt hvis det ikke funker. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Faren er bla brann og eller eksplosjon av dimensjoner:P Jeg kan referere til en tidligere tråd om nesten det samme. http://www.aquafreaks.no/forum/akvar...w-ballast.html |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forhandler
|
Finns ikke ACLS til den lampen du beskriver.
mvh Per A
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Metall på utsiden av akvariet | Judosola | Lys, filtrering & annet utstyr | 4 | 1st July 2008 18:58 |
| Halogen fra Clas Olson | Vizar | D.I.Y Gjør det selv | 9 | 6th June 2007 17:38 |
| Lysarmatur, halogen + T5 | Mack | Kjøpes | 12 | 16th July 2005 23:33 |