| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Noen som vet hvor en kan få fatt i tennere til HQI lamper?
Er det samme hvilket merke en velger å bruke?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Tenker du på en egen ekstern ballast eller tenker du på å bytte en som står i en lampe fordi den er ødelagt?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Aquazoo har tennere inne, de passer til AM sine lamper, regner med det er samme type som går i de aller fleste lamper.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
har byttet rundt på alt, så eg er ganske sikker på at det er tenneren. Den ser slik ut og er til en bresslein 2x250W
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Ble litt usikker, så eg måtte dobbelsjekke....
Så viste det seg at det var ballasten som var problemet alikevel.
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
BTW er ikke aquazoo oppløst? Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
|
Sitat:
Vet du hva som feiler AM sine tennere? Mente en tenner for HQi ville virke så lenge den har rett dimensjon uansett merke... Holdbarheten er kansje et annet kapittel, men det kan ikke jeg uttale meg om siden jeg ikke har erfaring med disse. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|