| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Noen som har målene på den sorte "bunn plata" på AP600?
Tar gjerne andre mål som ikke er oppgitt på sidene til deltec også, som høyden på kun kroppen, diameter på halsen, høyden på koppen, høyde på retur rør, høyde til inn/ut på resirkulasjons pumpen, høyden til inntak, osv Driver å lager 3D tegning av den.... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
hehe.. Nytt byggeprosjekt på gang?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Skummeren er på vei i posten, og er en ORGINAL
Driver å tegner opp hele det nye oppsettet, og tenkte å få alt så rett som mulig. Meget genialt mht. plassering og hvor stor sump jeg får plass til osv... Alle delene til bordet er tegnet på mm, og etter standard dimmensjoner på materialer. Dermed kan jeg måle meg fram til alle delene på tegningen, og lage en komplett liste over deler, til å kappe etter. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|