| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
laget meg nytt akvarie på badet, som eg har koblet inn på hovedkaret sin sump, med eit aquamedic overren. Og selfølgelig har det bygget seg opp luft i det og karet rant over. :evil:
fylte skuffene i benken under der tilfeldigvis alle test settene mine låg. :wall har ikkje mykje godt og sei om aquamedic for øyblikket :evil:
850 L innfelt i vegg 120 L innfelt i vegg 370 L sump AM turboflotor 5000 single AM turboflotor 1000 multi deltec kn 500 kalkvannsblander deltec fr 509 (rowaphos) osmose ozon grotec tecIII ng (balling) uv 30w 3x150w hqi 6 x 80 T5 1x250w hqi |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har aldri likt trynet på de der overrenningsboksene, ser ut som en katastrofe på boks, ihvertfall om aquamedic har lagt sine klamme kinderegg kvalitetsfingre på det. Men beklager det var jo kjipt for deg, men badet var kansje ikke det værste stedet noe slikt kunne skje?
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Avlspar" av tropiske saltvannsfisk kjøpes for $$$ | Roger | Kjøpes | 6 | 21st May 2008 21:24 |
| Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus | Brainader | Ny til Hobbyen | 4 | 18th December 2006 13:00 |
| Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor | killi | Selges | 3 | 17th February 2006 00:19 |
| rykter om ny "stor" korallsending til stavanger!! | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 4th December 2004 16:16 |