| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
hei...
har nettopp fått meg lekkasje interface og sensor til aquatronicaen min. plugga den inn og ga den nytt nav å så at allt virka. plugga i usb`n i pc`n og starta opp programmet. så at ikke lekkasjesensoren kom opp så gikk på fil og programvare oppdateringer og tenkte det skulle gjøre susen. hoppa fint igjennom første punkt på oppdateringslista og så begynnte den på det neste. men så kom det opp en feil (husker ikke hvilken det var et ti tall i alle fall) og så ba den meg sjekke tilkoblingen... den var go men så var det pokker ikke liv i dritten ettet på! hele hovedenheten er svart... er ikke liv i det hele... rørte ingen ting bare oppdaterte programmvaren og så var det helt svart... noen andre som har opplevd dette? hadde jo vert typisk om jeg har fucka den opp nå!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
etter og ha sendt en mail til suport avdelingen til aquatronica i går fikk jeg svar i dag.
de hadde en mulig løsning på problemet, og jeg kjørte en firmwear update en gang til det samme som hadde slått den ut. og tror du ikke det ble liv i den igjen gitt... mange takk til suport avdelingen til aquatronica!
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
:1: :thumbleft
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er slik kunde support vi trenger :cheesy: Finnes ikke bedere :thumb
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Bra det ordna seg.
jeg var selv i kontakt med kunde-service avdelingen til AT da jeg hadde computeren, og der var det full service med raske svar...selve servicen hos AT er en god grunn til å velge AT når man skal kjøpe computer |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|