| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har en doseringspumpe fra Aquatronica som lever litt sitt eget liv. La inn et program på alle tre pumpene.
Programmet var: Milliliters: 70ml Dosing period: 10h:00m Type: Repetitive Time: 02h:00m Date: 15.03.2008 Repeat every: 1 days Pumpe B og C startet henholdsvis 10 og 20 min senere. Har nå slettet alle programmene. Både på pc'en og på displayet vises det ingen programmer når jeg går inn på pumpene. Allikevel vises dråpe-ikonet (som tilsier at et program er lagt inn) over alle pumpene. Pumpene doserer også fortsatt, men med ca 1 sekunds mellomrom. Mens jeg har skrevet dette har pumpene dosert 2 ganger hver, og nå skulle doseringsperioden vært over for halvannen time siden. Hva er galt? |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| AM Sp 3000 Doseringspumpe | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 6 | 28th January 2008 09:20 |
| Doseringspumpe ønskes kjøpt | Mack | Kjøpes | 0 | 28th January 2008 07:27 |
| Ryddesalg, Computer, Doseringspumpe og HQI | Frogfish | Selges | 3 | 12th October 2007 11:21 |
| Doseringspumpe kjøpes | Mack | Kjøpes | 4 | 2nd February 2006 15:49 |
| Doseringspumpe | Petrus | Selges | 7 | 11th January 2006 08:59 |