| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
noen som har gode erfaringer med kjøp av dette noen sted?
ønsker å bytte ut det vanlige AM osmoseannlegget med noe litt mye bedre. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Ta kontakt med Kenneth Olsen, www.korallen.no mulig han har noen Kenth Marine annleg inne, evt. dyrego.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Dette er en bra forhandler på ebay.....eg er veldig fornøyd så langt med mitt 380L. i døgnet RODI anlegg.
Veldig billig og bra service. http://stores.ebay.com/Filter-Direct-store |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvis han ikke fortsatt sitter hos knut arne så tror jeg at jeg prøver en tlf til kenneth
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Nu må du ikke være så missunnelig Endy :cheesy:
Jeg har handlet så mye hos han,at jeg er kommet inn uner kategorien "VIP-KUNDE" hos Kenneth,n :sex :P Ikke rart da at han pleier meg med omsorg,og kommer personligt med ting til meg :lol: :lol: :shock: Han har ikke "råd" til å miste en av sine beste kunder,derfor litt ekstrservice 8) Skulle bare mangle :P :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
er karet ditt langt unna nå da? kunne jo blitt spennende å sammenlignet karene med tiden siden du kjører balling mens jeg skal prøve å finne ut av hvordan kalkreaktoren skal settes sammen :lol: |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Har løpende dialog med tanke på karet med Kenneth,n,og tror ærligtalt han puster lettet ut,når han endeligt har fått sendt det videre med stoppested Askøy-Hordaland fylke :lol: :lol:
Tror han prioriterer denne ordren ganske høyt nu..,men må få karet inn først selvsagt,og har forståelse for dette :| Magefølelsen sier umiddelbart at det ligger og vandrer i kulissene,så det er fare for at julekvelden kommer som lynet på kjerringa i år også :mrgreen: Når det gjelder ståen i 343 literen her...var jo som sagt Kenneth,n utom her i går,så du får spørre han selv hva han syntes om karet :| i og med at du vurderer å ringe han likevel :| Har tross alt ikke mer en 1 års erfaring med saltvann,men jeg prøver jo å lære av feil underveis da....Det fine med dette eksperimentkaret,er at nu hvet jer akkurat hvordan jeg vil ha det i det nye karet,og da er jeg på rett spor :lol: Gjort mine småblemmer på 343 literen,og håper å unngå disse nu,og øvelse gjør mester som det heter i ordtaket
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
og eg lurte på hvilken modell du hadde kjøpt. Eg så Watergeneral RO6100 , RO585 og RO6102DINT . Noen som har erfaringer med disse? Eller vet om de finnes litt nærmere Norge, 145$ i frakt var litt mye. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Dette er anlegget eg har kjøpt....120 usd ...ca 650 kr i frakt.
Denne selgeren var veldig grei fordi det var krysset av GIFT på pakken så eg slapp toll. Det gjorde di uten at eg spørte. http://cgi.ebay.com/RO6102DINT-Aquar...QQcmdZViewItem Magnar |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
hei...
ser på disse syke prisen på frakt... det finnes faktisk andre metoder... hva med og bruke jetcarrier.no? de har spesialisert seg på og sende pakker fra usa til norge... du sparer noen kroner samt at de tar seg av fortolling og momsing av varene. du kan selv velge om du vil sende med fly eller båt og du sparer garantert penger!
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|