| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
Nå skal jeg snart starte med balling og lurer på et par ting. På vario doseringspumpen er det en pumpe som er merket Jod. I en av ballingdunkene skal det jo også være Job, bør jeg bruke denne pumpen for ballingdunken med jod i, eller er det så lite at det ikke har noe å si? Hilsen Endre
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Kan ikke tenke meg den lille jodmengden som er i Ballingen skulle gi noe uslag på pumpen din Endre.. :wink:
Jeg kjører Ghrotec,s 3 kanaler selv,og bruker samme slanger på de tre kanalene her.. Pumpen funker helt fint den,og Tror neppe du får noen problemer med dete du heller på vario,en 8)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Jod pumpen kan du bruke til anna nyttig....
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Pumpene er helt like, så det er helt ubetydelig hva de brukes til (doserings messig). Kan være greit å merke av hvilken kanne som skal kobles til de respektive pumpene slik at du får samme "innhold" i slangene etter ny dose Balling+. Det ligger alltid litt igjen i slangene vetu :wink:
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|