| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Litt klønete overskrift, men den ene pumpen på min deltec 702 trekker luft ujevnt. Det er akkurat som om noen klyper igjen luftslangen på toppen slik at den tettes med helt jevne mellomrom, ett sekund åpen, ett sekund igjen osv.
Byttet om på impellerne på de to pumpene i går uten resultat og etter ett par samtaler med butikker i dag kjøpte jeg en ny helt komplett pumpe med rørdeler og alt, for så og koble den på og oppdage akkurat det samme igjen!! Begynner og bli småfrustrert da jeg har byttet om på det som går.. Noen som har vært borte i det samme, eller har noen tips om hva det kan være?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Du har forhåpentlig vis gjort rein både pumpe og slange i edikk?
Det samler seg gjerne litt snacks i overgangen mellom slangen og røret den står på. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det var en sneglej#"/€ som hadde blitt sugd opp i innsugsrøret i bunn av skummeren og lå der og blokkerte. :evil:
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
:lol: ....ja jeg fikk med meg det fra saltvannsforum i går Bård :mrgreen:
Uansett fint du fant ut av det tross alt,og ikke alltid lett å finne den umiddelbare årsaken til en oppstått feil med en gang nei... :cry: Dette har vist seg før og,men så lenge en finner ut av det i tide,får en vel være fornøyd i etterkant,,,, :|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Luft ut fra skummeren | sloppy | Lys, filtrering & annet utstyr | 9 | 7th January 2011 21:17 |
| Luft avfukter | Planteplankton | Ny til Hobbyen | 5 | 5th May 2006 05:08 |
| Er mye luft farlig? | geir-h | Ny til Hobbyen | 1 | 15th February 2006 20:51 |
| luft bobbler... | alf-magne | D.I.Y Gjør det selv | 24 | 2nd February 2005 21:50 |
| Bruke luft i akvariet? | Nessen | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 9th November 2004 10:14 |