| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvor kan jeg finne blå lysrør til akvariet mitt? Finner det ikke på noen av nettbutikkene jeg pleier å bruke...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Dyrego har AquaScience BlueT5 22000K i sin nettbutikk
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for tipset! Rørene er bestilt
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Salte! Dyrego sender ikke lysrør i posten lenger, noen som vet andre plasser jeg kan få tak i disse rørene? Frister ikke å gå tilbake til de rørene jeg brukte før...
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Webzoo.net har også de samme rørene. Hvis de sender da
Du kan jo høre med korallen også, men avstanden er jo noe lengre Burde ikke ta mere en 3-5 dager?! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kan ikke se at noen av dem selger de nøyaktig samme rørene? begge butikkene selger selvfølgelig lysrør som er beregnet på saltvann, men dette var altså de beste rørene jeg har vært borti..
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Noen som kan anbefale noen saltvannsrør (planlegger å kombinere blå og hvite rør) som gir fine farger på fisk og koraller? Det er visst ikke så mange merker å velge mellom i nettbutikkene (helst vil jeg fortsatt ha FaunaMarin-rørene...), men er det noen forskjell på dem?
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|