| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Sirkulasjonspumpen min nærmer seg pensjon, dette er noe jeg fikk brukt med deltec karet og har således vært en glimrende pumpe, stille(selv med slitte foringer), kraftig og lavt strømforbruk. Men det ser ikke ut til at deler er å oppdrive til den så da er det bare å belage seg på bytte.
Men det blir ikke så lett virker det som, har så langt prøvd AM, Aquarium systems og aquabee sine pumper på størrelsen 2500-3000 liter pr. time men de bråker og lager et slikt infernalsk spetakkel sammenlignet med den gamle at det kommer ikke på tale å ha det slik. Forslag?, er vell bare Eheim igjen jeg ikke har prøvd, er det noe nevneverdig bedre enn de tidligere nevnte?. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
skal du bruke den til sirkulasjon, eller retur? hvis retur, så kjøp eheim!!!! hvis sirkulasjon så kjøp tunze...det er hvertfall mitt råd.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
blir 2 i 1, retur og sirkulasjon, er slik jeg har hatt den tildigere med stort hell og lite "skrot" inne i karet som skjemmer utsikten
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Eheim fungerer bra her :-)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Red Dragon leverer både mengde og trykk slik at den utmerket kan brukes som 2i1 lite strøm bruker den og lyden? Den er bortimot lydløs...
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| sirkulasjonspumpe/returpumpe | geirove | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 31st August 2006 17:34 |
| Trenger ny sirkulasjonspumpe | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 7th March 2006 17:08 |
| Valg av ekstern sirkulasjonspumpe | Nessen | Lys, filtrering & annet utstyr | 10 | 9th February 2005 22:59 |