| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Noen som har skummere i denne serien?
Vurderer sterkt å kjøpe 9010 eller 9015 istedenfor en Deltec MCE 600, men er usikker på om det er bra skummere. På papiret virker de bra, men skulle gjerne hatt noen hands-on erfaringer Skal ha skummeren til et 250 liters akvarium. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Takk for linkene Joachim B. Da går jeg for en 9010.
tunze, tunze oooOOOh TUNZE 8) |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvis du ikke allerede har kjøpt deg ny skummer så har jeg en helt ny 9015 som jeg vurderer å selge...
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Har allerede bestilt meg en 9010 Joachim, sorry
Hadde du nevnt det i første innlegget så hadde jeg nok kjøpt den. Du blir nok kvitt den ganske kjapt uansett |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hører rykter om at også Torhav snuser på en tunze skummer...
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
|
Jepp, det stemmer.
Jeg likte den kompakte designen på DOC 9205 da jeg har begrenset høyde i kabinettet. Denne er også noe billigere enn tilsvarende Deltec, så jeg vil gi denne en sjanse. Kansje noen har en MCE600 som kan settes opp i samme sump og kjøre begge i intervaller for å sammenligne effekt når jeg kommer så langt. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
||
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tunze minipumpe | H.A.Z | D.I.Y Gjør det selv | 5 | 24th April 2008 07:48 |
| Tunze comline doc 9002 skummer selges | Robin | Selges | 2 | 29th March 2007 05:23 |
| Tunze Comline DOC 9010 eller 9015 | kaigu | Kjøpes | 0 | 23rd October 2006 21:52 |
| tunze | edland | Lys, filtrering & annet utstyr | 2 | 2nd March 2006 09:37 |
| Tunze | catfalk | Kjøpes | 9 | 22nd January 2006 12:11 |