| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Som sagt den bråker ikke... men det kommer nesten ikke skum i koppen... må jeg ha den på døgnet rundt?? eller kan jeg ha den på i tolv timer i døgnet ( om natten da jeg sover he he) :lol:
Mvh Linda |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Du kjører den 24/7, det er det som er vanlig, i et nystartet akvarium er det ikke så mye å skumme med få dyr som produserer avfall, og skummeren må kjøres inn litt, dvs at skummeren har et tynt "produksjons belegg" som må slites bort før skummeren fungerer optimalt.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
skriv hvilken type skummer det er så finnes det kansje noen tips til hvordan det går an og dempe støyen på din skummer. annbefales ikkje å kjøre skummeren kun 12 timer!
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| glasstykkelse igjen... | alf-magne | Pratemakeren | 16 | 12th October 2007 08:28 |
| da er det på`n igjen.. =) | yvonne_89 | Pratemakeren | 3 | 15th August 2007 21:57 |
| På an' igjen med 540 L akvarie | Vizar | Akvarie 600L eller mindre | 15 | 9th June 2007 14:21 |
| T5 vs Hqi.. igjen... | Andreas | Lys, filtrering & annet utstyr | 4 | 23rd August 2005 00:14 |
| Skummer og luftbobler....igjen... | Petrus | Lys, filtrering & annet utstyr | 6 | 3rd February 2005 20:15 |