| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Administrator
|
Sitter og lurer litt på om jeg skal hoppe over til Aquatronica computer etterhvert og lurer derfor på følgende.
Er det mulig å styre Tunze Pumper og dimme T5 rør slik man kan med IKS computeren ? Ved bruk av nettverks modulen, har man da full tilgang til computeren, for å gjøre eventuelle justeringer på lik linje som om man styrer den via usb kabel ?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
En slik dimmemodul driver de å jobber med så den er ikke kommet ut enda..
Når det gjelder nettverksmodulen har du begrenset tilgang til computeren, dvs at du kan lese verdier og slå av/på kontakter.. programering går ennå ikke, og tar jeg ikke feil jobber de med det og.. mye de jobber med så det blir spennede å se fremover. Er vel andre her inne som har mere erfaring med denne computeren som kan gi deg mer info.. Jeg kan ihvertfall anbefale Aquatronica |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
hmm..Nu er nu ikke Engelsk min sterkeste side da..men.. styre Hydor Koralia pumper??
Er det de eneste pumpene den i såfal kan styre? Har jo selv hatt noen Koralia nr.4,og tror neppe jeg ville kjøpt slike igjen nei... :| Blir den lysstyreenheten kompartibel med den gamle hovedenheten? Har jo kjøpt meg en slik hovedenhet selv nu(har hatt den liggende ett par mnd.i esken faktiskt)he-he..da jeg har "kvidd meg",til å prøve å sette meg inn i disse duppedittgreiene :lol: ,og har vel egentligt ikke hatt det akutte behovet enda heller,for å rigge opp denne kabelsalaten,da jeg har lagt på vel 500 i Ca,siden jeg satte opp dette nye karet for over 2mnd, siden :shock: ,og tørr ikke engang tenke på å starte opp denne reaktoren,med slike verdier gående.. Må jo være eneste karet jeg hvet om som er selvforsynt med Ca,dette... Kh/Mg,må jeg dossere manuelt hvær dag i bøtter og spann,hmm.. :|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/lys-filtrering-annet-utstyr/1848-sporsmal-ang-aquatronica.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| 0-10V Dimmer Module (ACQ250) | VIRGILIO Ricerca | Web | This thread | Refback | 13th September 2008 20:40 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aquatronica Akvariecomputer | koper68 | Selges | 2 | 11th May 2008 06:42 |
| Aquatronica spm. | joachimB | Lys, filtrering & annet utstyr | 7 | 10th June 2007 18:47 |
| Aquatronica update | Robin | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 1st April 2007 21:39 |