| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Installerte den nye update'en i dag, MEN alt ble jo slettet fa computeren! hver eneste programering, hadde jo seff en backup inne på dataen men den ville ikke fungere, så alt måtte legges inn på ny..
Andre som har opplevd dette? Ja, og er det normalt at alle kontakter koplet til et nivåsensor program slår seg AV når jeg kobler til pc'n? returpumpa er nemlig koplet til et levelprogram og den slår seg av i ca 15sek når jeg kobler til. Robin |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Kan dessverre ikke hjelpe deg der, Ligger det en readme eller liknende med den nye softwaren som sier noe om dette ?
Gi en lyd om du finner noen løsning på dette.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Har oppdatert alle mine systemer i dag uten problemer.
Mister du forbindelsen mellom PC og computer under oppdatering kan det bli problemer. mvh Per Arild
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Når jeg tenker meg om kom det en feilmelding da den drev å oppdaterte controllern som sa controllern var koplet fra.. så kjørte jeg det på nytt og da installerte den uten prob..
Var vel bare jeg som var litt uheldig der da.. men at backup programeringen ikke fungerte er jo litt skummelt.. burde jo fungere selv om det er en ny software skulle noe slikt skje.. men men alt er oppe å går nå=) |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Spørsmål ang Aquatronica | Frogfish | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 29th May 2008 15:03 |
| Aquatronica Akvariecomputer | koper68 | Selges | 2 | 11th May 2008 06:42 |
| Aquatronica spm. | joachimB | Lys, filtrering & annet utstyr | 7 | 10th June 2007 18:47 |
| Blog update | Andreas | Pratemakeren | 3 | 1st November 2005 00:09 |