| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei! Er det noen som har noen erfaring med disse skummerene? : http://korallrevet.no/catalog/index.php?cPath=29_32
Hadde opprinnelig en brukt APH 525 i kikkerten, men selgeren trakk seg etter at jeg hadde overført pengene.. Han har selvfølgelig bedt om mitt kontonummer for å overføre pengene tilbake, men kjedelig er det jo uansett
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Er kjempe fornøyd med min RemoraPro, men det er vel ikke den du tenker på
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Rusky er stor fan av AquaC, problemet er at han er i dvale fortiden..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det har jeg merket
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skummere fra Elos | gomle69 | Pratemakeren | 5 | 17th May 2006 01:32 |
| Skummere fra Tunze | gomle69 | Lys, filtrering & annet utstyr | 8 | 14th January 2006 10:03 |
| Nye typer skummere | Aquaria | Lys, filtrering & annet utstyr | 17 | 22nd November 2005 16:42 |
| Pumper og skummere? | Micke | Lys, filtrering & annet utstyr | 8 | 13th January 2005 17:53 |
| ETSS skummere | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 9 | 7th July 2004 22:41 |